۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
ابلاغ ۴۰۰ تذکر به اصناف تهران؛ ۳۰ واحد جریمه نقدی شده است
از ۲۲ آبان ماه تاکنون؛

ابلاغ ۴۰۰ تذکر به اصناف تهران؛ ۳۰ واحد جریمه نقدی شده است

تهران- فراهانی نوده، رییس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا ۱۱۲ هزار ۷۰۰مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته است، گفت: از ۲۲ آبان ماه تاکنون نیز ضمن ابلاغ ۴۰۰ تذکر به اصناف۳۰ واحد نیز جریمه نقدی شده اند.

قاسم نوده فراهانی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص حراج خبر ساز یکی از اصناف مستقر در یکی از پاساژهای تهران که بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقدام به برگزاری این حراج کرده و سبب تجمع زیاد افراد شده بود اظهار داشت: برگزاری هر گونه حراج چه در ایام کرونا و چه در زمان های دیگر نیاز به مجوز دارد و این واحد صنفی هیچ مجوزی در این زمینه نداشته است.

نوده فراهانی با بیان اینکه واحد صنفی مذکور علی رقم ارائه تذکر همچنان به کار خود ادامه بود گفت: با توجه به موقعیت پیش آمده واحد صنفی پلمب شد.

رییس اتاق اصناف تهران عنوان داشت: طی چند ماه گذشته و از آغاز کرونا تا کنون از اصناف ۱۱۲ هزار و ۷۰۰مورد بازرسی داشته ایم و دو هزار ۵۰۰ واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی گفت: از ۲۲ آبان ماه تا کنون نیز بیش از ۴۰۰ واحد صنفی تذکر دریافت کرده اند و ۳۰ واحد نیز جریمه نقدی شدند و در صورت تکرار قطعا فقط جریمه نقدی در انتظار آنها نخواهد بود .

کد خبر: ۵۴٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha