۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
۶۴۰ واحد صنفی متخلف در استان سمنان پلمب شد
معاون نظارت و بازرسی صمت سمنان:

۶۴۰ واحد صنفی متخلف در استان سمنان پلمب شد

سمنان- معاون نظارت و بازرسی صمت استان سمنان از تشدید بازرسی و نظارت ها بر اصناف و واحدهای صنفی در زمینه بهداشت و رعایت مسائل و پروتکل‌های آن به خصوص با هدف جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: طی ماه‌های اخیر ۶۴۰ واحد صنفی استان در این ارتباط پلمب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به صورت ویدئو کنفرانسی و به میزبانی سالن جلسات صنعت معدن استان سمنان با اشاره به تشدید بازرسی و نظارت ها بر اصناف و واحد های صنفی در زمینه بهداشت و رعایت مسائل و پروتکل های آن، تاکید کرد: ۳۰ اکیپ بازرسی صنعت معدن در سطح استان بر فعالیت اصناف نظارت دارند.

وی با بیان اینکه بهداشت، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف و ... در این بازدیدها به صمت کمک می‌کنند، بیان کرد: در این بازدیدها که با دقت انجام می شود طی ماه های اخیر ۶۴۰ واحد صنفی استان در خصوص کرونا پلمب شده اند.

معاون صمت استان سمنان با بیان اینکه در این بازرسی‌ها چهار هزار و ۶۰۰ مورد تذکر کتبی داده شده است، بیان کرد: در صورت تکرار تخلفات این واحدها نیز بسته می شوند.

یحیایی با بیان اینکه ۷۰ فقره تخلف صنفی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به ثبت رسیده است، گفت: با این تخلفات به صورت جدی برخورد می شود زیرا موضوع سلامتی مردم در میان است.

وی افزود: پلمب واحدهای صنفی در حالی صورت گرفته است که از قبل به این واحدها تذکر لازم درخصوص محدودیت فعالیت، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ممانعت از انجام تخلفات صنفی داده شده اما با توجه به تکرار تخلف پلمب شده اند.

کد خبر: ۵۴٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha