۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
میوه شب عید مردم قزوین تامین شده است
مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری قزوین:

میوه شب عید مردم قزوین تامین شده است

قزوین - مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری قزوین گفت: با خرید بیش از دو هزار تن از انواع میوه، نگرانی برای تامین میوه شب عید مردم وجود ندارد.

هادی طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: هر ساله با نزدیک شدن به عید نوروز سازمان همیاری های شهرداری  برای تعدیل و کنترل قیمت اقدام به خریداری و عرضه انواع میوه با قیمت نظارتی در میکند که برای عید امسال نیز میوه مورد نیاز خریداری شده است.

وی بیان کرد: برای عید امسال نزدیک به دو هزار تن میوه شب عید خریداری شده و امیدواریم مشکلی برای استان قزوین در این خصوص وجود نداشته باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: قیمت انواع میوه نوروز با نظارت کارگروه تنظیم بازار استان قزوین تعیین و در آستانه سال نو در اختیار مردم قرار می گیرد.

طاهرخانی گفت: با توجه به کیفیت تولیدات محصولات کشاورزی در سال جاری امسال سیب و پرتقال با کیفیت مناسب تهیه و با حداقل قیمت در اختیار مردم استان قرار میگیرد.

وی افزود: همچنین برنامه ریزی های مناسبی برای جانمایی مکان های توزیع در دسترس عموم انجام گرفته است تا مردم بیشترین میزان دسترسی به مراکز عرضه را داشته باشند.

مدیر عامل سازمان همیاری های شهرداری استان قزوین خاطرنشان کرد: تاکنون نزدیک به یک و نیم تن از میوه خریداری شده بهاستان وارد شده است و تا پایان فصل مابقی خرید به سردخانه های استان تحویل می شود.

کد خبر: ۵٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha