۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
شکر ویژه «ماه رمضان» در استان سمنان توزیع شد | عرضه میوه شب عید
رئیس جهاد کشاورزی سمنان در گفتگو با بازار:

شکر ویژه «ماه رمضان» در استان سمنان توزیع شد | عرضه میوه شب عید

سمنان- قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از توزیع شکر مورد نیاز اصناف و مردم در طول ماه رمضان و عید نوروز در سراسر استان خبر داد.

محمدرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه توزیع شکر ویژه ماه رمضان در استان سمنان آغاز شده است، ابراز کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۵۰ تن شکر برای صنف قنادی و شیرینی‌پزی اختصاص داده شده است که امروز توزیع آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این میزان سهیمه شکر برای صنف قنادی و شیرینی‌پزی در سطح استان و برای تمامی شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است؛ گفت: این میزان سهمیه در حال توزیع بوده و اصناف می توانند از آن بهره مند شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین از اختصاص سهمیه ۱۰۰ تنی شکر برای خانوار خبر داد و گفت: این سهمیه هم به مناسبت ماه مبارک در استان در حال توزیع بوده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

قاسمی در ادامه و با اشاره به اختصاص سهمیه ویژه برای واحدهای صنعتی در سامانه بازارگاه گفت: ۸۰۰ تن شکر در اسفند ماه نیز به واحدهای صنعتی اختصاص داده شده است که این واحدها از طریق سامانه بازرگاه اقدام به خرید کرده اند.

وی همچنین از وقوع سیل در میامی خبر داد و افزود: اکیپی با حضور مدیران و معاونان جهاد کشاورزی شهرستان میامی در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده تا بتوانند برآوردی از خسارات وارده داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: مزارع گندم، جو، یونجه، چغندرقند و جاده بین مزارع در منطقه پل ابریشم، روستای چاه فرش در سیلاب های روز گذشته، آسیب دیده اند.

قاسمی در ادامه با بیان اینکه میوه شب عید در ۸۰ غرفه سراسر استان سمنان در حال توزیع است، ابراز کرد: ۴۰ غرفه شهری و ۴۰ غرفه در مناطق روستایی برای رفاه حال مردم در زمینه تامین میوه مورد نیاز شب عید ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار ، سیب هر کیلوگرم ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان و پرتقال هر کیلوگرم ۱۷ هزار تومان عرضه می شود، گفت: کمبودی در زمینه میوه شب عید مردم وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ تن میوه برای توزیع در نوروز امسال در این استان تأمین شده است، افزود: تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب همراه با ۱۰ تن خرما با قیمت دولتی در استان در حال توزیع است.

کد خبر: ۲۷۹٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha