۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
دستور رئیس‌کل دادگستری بوشهر برای تسریع در ترخیص کالاهای مورد نیاز مردم از گمرک
در بازدید از گمرک بوشهر مطرح شد؛

دستور رئیس‌کل دادگستری بوشهر برای تسریع در ترخیص کالاهای مورد نیاز مردم از گمرک

بوشهر- رئیس دادگستری بوشهر گفت: در راستای تسریع در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از اطاله و ماندگاری بدون دلیل این کالاها دستورات لازم قانونی صادر شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل بوشهر، رئیس کل دادگستری استان بوشهر، دادستان مرکز استان و بازرس کل استان بوشهر از گمرک، اداره بنادر و کشتیرانی استان بوشهر، انبار کالاها و انبارهای اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی بازدید کردند.

علی جمادی رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: این بازدید به منظور تعیین تکلیف و تسهیل فرآیند ترخیص و خروج کالاهای رسوبی و تجمیع شده به ویژه کالاهای اساسی مور نیاز مردم صورت گرفت.

وی ضمن بازرسی از قسمت‌های مختلف انبارهای گمرک، اسکله و انبارهای اموال تملیکی گفت: در راستای تسریع در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از اطاله و ماندگاری بدون دلیل این کالاها دستورات لازم قانونی به منظور تسریع در ترخیص این کالاهای ضروری که در گمرک و انبارهای جمع آوری و فروش اموال تملیکی موجود است صادر شد.

رئیس کل دادگستری بوشهر به کالاهای رسوبی که تاریخ مصرف آن‌ها منقضی شده اند، اشاره کرد و گفت: باید دلایل منقضی شدن کالاهای موجود در این انبارها که تاریخ مصرف آن‌ها منقضی شده است گزارش شود و درصورت نیاز، دستورات قضایی صادر می‌شود.

جمادی با تاکید بر اینکه کالاهایی که از سنوات قبل در انبارها متروکه شده اند باید سریعا تعیین تکلیف شوند، افزود: دستورات لازم برای بررسی و اقدام موثر برای ترخیص این کالاها صادر شده و کالاهایی نیز که با دستور قضایی توقیف و نگهداری شده است می‌بایست لیست کلیه این کالاها به همراه مشخصات پرونده قضایی برای دستورات لازم به دادگستری کل استان اعلام شود.

کد خبر: ۵۴٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha