۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
روند مولدسازی اموال دولت در البرز به‌خوبی مدیریت شد
استاندار البرز:

روند مولدسازی اموال دولت در البرز به‌خوبی مدیریت شد

کرج- استاندار البرز گفت: البرز در راستای اجرای طرح مولدسازی اموال دولت در استان، روند خوبی را طی کرده و حدود ۱۶ مورد از اموال، بخوبی مدیریت شده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که عصر شنبه با حضور نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در محل استانداری برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: از مدیرکل راه و شهرسازی استان انتظار می رود در خصوص تعیین تکلیف سایر اموال نیز در کمیسیون مربوطه در اسرع وقت تدابیر لازم را اتخاذ کند.

شهبازی با اشاره به جلسات کمیسیون ماده ۵ استان، گفت: تاکنون این جلسات در البرز با روند خوبی پیش رفته و به آنها رسیدگی شده است ولی در موضوع تغییر کاربری با حساسیت ویژه ای اقدام می کنیم.

شهبازی افزود: بر این اساس تبدیل اراضی باغی و زراعی، درمانی، آموزشی و ورزشی به مسکونی و تجاری، توجیه پذیر نیست.

نظام‌دستگاه قضایی بر این است که تحت پوشش قانون اقدام خلاف را اجرایی نکنیم

استاندار البرز اضافه کرد: فشارها برای تشکیل این کمیسیون زیاد است ولی نظام، دستگاه قضایی و مطالبات مردمی بر این است که تحت پوشش قانون یک اقدام خلاف را اجرایی نکنیم، بنابراین همچنان با دقت و حساسیت در این خصوص تصمیم گیری می شود. 

وی گفت: در موضوع تبصره ۱۹ نیز واگذاری پروژه های نیمه کاره دولتی به بخش خصوصی برای تسریع در روند تکمیل آنها نیز دنبال می شود و اگر دستگاه های استان موارد جدیدی مد نظر دارند، می توانند اعلام کنند.

شهبازی افزود: در خصوص بودجه ۱۴۰۰ باید تمامی دستگاه ها، با ارائه گزارش و اطلاعات دقیق این روند را یاری کنند و در جلسه ای تخصصی مورد بحث قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در رابطه با پیگیری تحقق کامل اعتبارات سال جاری نیز باید اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار البرز با قدردانی از همراهی نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی، گفت: امید است بتوانیم در سایه اتحاد و انسجام با اتخاذ تدابیر لازم اسباب رضایتمندی و رفاه مردم را فراهم کنیم.

کد خبر: ۵۴٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha