۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
اجرای اقدام مسکن ملی در استان سمنان نیازمند زمان‌بندی است
استاندار سمنان:

اجرای اقدام مسکن ملی در استان سمنان نیازمند زمان‌بندی است

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه اجرای اقدام مسکن ملی در استان نیازمند زمان بندی است، گفت: زمان‌بندی به دلیل متقاضیان پرشمار این طرح می‌تواند به ساماندهی امور کمک کند.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر بعد از ظهر شنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی سمنان به میزبانی استانداری و در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت ساماندهی امور در طمینه مسکن ملی، ابراز داشت: در اجرای طرح اقدام‌ ملی مسکن شهرهای با جمعیت متقاضی بالا و کانون های جمعیتی در استان در اولویت قرار داشته باشند.

وی گفت: برنامه زمانبندی مناسب و منظم به منظور اجرای این طرح در شهرهایی که با کمبود مسکن و تقاضای بالای متقاضیان همراه است تدوین شود و استقبال نکردن از این طرح در مناطق مختلف استان و روند کند طرح مورد آسیب شناسی جامع و دقیق قرار بگیرد.

استاندار سمنان  ادامه داد: بحث تخصیص زمین، نحوه واگذاری و مشارکت دستگاه های اجرایی در پروژه و سایر عوامل دخیل، می تواند در استقبال نشدن طرح از سوی متقاضیان تاثیرگذار باشد که نیاز به آسیب شناسی و اقدام موثر دارد.

آشناگر با بیان اینکه پرونده مسکن‌مهر در برخی از شهرستان های استان همچنان باز است بر تعیین تکلیف این پروژه ها در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: تعیین تکلیف واحد های مسکن مهر نسبت به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اولویت قرار دارد و در شهرستان هایی که مسکن وجود داشته و متقاضی وجود ندارد، اصراری بر اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیست و توجیه ندارد.

وی گفت: عدم توجه به کانون جمعیتی و میزان تقاضای گروه‌های هدف و صرفا ساخت بی‌رویه مسکن، باعث گسترش شهر و عدم تامین زیرساخت، امکانات اولیه و دسترسی مطلوب برای صاحبان خانه‌ها خواهد شد و قطعا مشکلات جدی بعدی را به همراه دارد که باید از این مهم جلوگیری شود.

کد خبر: ۵۴٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha