۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۴
 تاکسی‌های هوایی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان است
معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

تاکسی‌های هوایی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان است

زاهدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان ‌و بلوچستان گفت: طرح تاکسی‌های هوایی به دلیل وسعت زیاد و بعد مسافت میان شهرستان‌های این استان یکی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در دیدار با مشاور اقتصادی قرارگاه قدس با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان دربخش‌های مختلف از جمله صنایع دریامحور، پتروشیمی، شیلات و بازرگانی اظهارداشت: با توجه به وسعت استان و وجود فرودگاه‌های متعدد، ایرتاکسی در مسیرهای مختلف پرواز بدون استفاده از برنامه پروازی به خودی خود موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه خواهد شد و تردد درسطح منطقه را تسهیل می‌کند.

وی افزود: تاکسی هوایی یک هواپیمای سبک یا حتی فوق سبک است و می‌تواند با حداقل ظرفیت ممکن که چیزی در حدود ظرفیت یک تاکسی یا اتوبوس معمولی است در مسیرهای کوتاه جابجا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: براساس گفته دبیر ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته کشور طرح تاکسی‌های هوایی در ایران مجوز گرفته و بهمن سالجاری اولین پرواز خودرا از فرودگاه مهرآباد انجام می‌دهد این در حالیست که این استان می‌تواند مقصدی مناسب برای این‌گونه پروازها باشد.

کد خبر: ۵۳٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha