۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
ممنوعیت کشتار دام مولد در کشتارگاه بیرجند
رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند خبر داد:

ممنوعیت کشتار دام مولد در کشتارگاه بیرجند

بیرجند- رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: کشتار دام های مولد در راستای حفظ سرمایه دامی شهرستان در کشتارگاه بیرجند ممنوع شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند، حسن علیزاده با اعلام این خبر گفت: برخی دلالان و افراد سود جو جهت کسب سود بیشتر نسبت به خرید دام های مولد با قیمت بسیار نازل از دامداران و کشتار آن اقدام می کنند.

 وی عنوان کرد: این امر موجبات کاهش جمعیت دام مولد را در آینده ای نزدیک فراهم خواهد نمود و سبب بروز مشکلاتی در حوزه دام و تامین فرآورده های خام دامی در شهرستان خواهد شد.

علیزاده افزود: پیرو هماهنگی های انجام شده در استان حذف و کشتار هر گونه دام مولد در کشتارگاه شهرستان بیرجند در حال حاضر ممنوع  بوده و تنها در صورت تایید (حذف اجباری دام ) توسط دامپزشک مجوز حذف و کشتار دام مولد صادر خواهد شد.

رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: جلسه ای با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی با حضور تعدادی از همکاران دامپزشک بخش خصوصی فعال در حوزه دام شهرستان بیرجند در محل شبکه دامپزشکی شهرستان برگزار و مقررشد همکاران بخش خصوصی نیز با حساسیت و دقت بیشتری در این خصوص اقدام کنند.

کد خبر: ۵۳٬۷۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha