۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
افت تولیدات صنعتی در منطقه یورو

افت تولیدات صنعتی در منطقه یورو

میزان تولیدات صنعتی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در ماه سپتامبر نسبت به ماه پیش از آن ۰.۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از آناتولی، تولیدات صنعتی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در ماه سپتامبر که تدابیر پیشگیرانه برای مبارزه با ویروس کرونای جدید (کووید-۱۹) اتخاذ شد، نسبت به ماه اوت ۰.۴ درصد کاهش یافته‌است.

مرکز آمار اروپا «یورواستاد» داده‌های مربوط به تولیدات صنعتی، بدون در نظر گرفتن داده‌های مربوط به محصولات یا تولیدات مختص به منطقه یورو و اتحادیه اروپا در ماه سپتامبر را منتشر کرد.

بر اساس این داده‌ها، تولیدات صنعتی در منطقه یورو با ۱۹ عضو در ماه سپتامبر نسبت به ماه پیش از آن ۰.۴ درصد و در مقایسه با ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ نیز ۶.۸ درصد کاهش یافته‌است.

این میزان در کشورهای عضو اتحادیه اروپا در سپتامبر نسبت به ماه اوت امسال تغییری نکرده اما در مقایسه با دوره مشابه سال ۲۰۱۹ هم ۵.۸ درصد کاهش داشته است.

در میان کشورهای اتحادیه اروپا، به صورت ماهانه ایتالیا با ۵.۶ درصدی افت، بیشترین کاهش در تولیدات صنعتی را در این دوره داشته‌است. پس از ایتالیا نیز ایرلند با ۴.۷ درصد و پرتغال با ۳.۸ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

به صورت سالانه نیز ایرلند با ۱۳.۶ درصدی کاهش، بیشتیرین افت در تولیدات صنعتی را در میان کشورهای اتحادیه اروپا داشته‌است. در پی آن ایرلند و هم آلمان با ۸.۷ درصد و فرانسه و هلند با ۶.۱ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر: ۵۳٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha