۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
گردشگری سلامت در قم رونق می‌گیرد
با افتتاح بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)؛

گردشگری سلامت در قم رونق می‌گیرد

قم - سرمست، استاندار قم گفت: با افتتاح بیمارستان 230 تخت خوابی امیرالمؤمنین(ع) قم شاهد توسعه گردشگری سلامت در این استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار بازار، بیمارستان ۲۳۰ تخت خوابی امیرالمؤمنین(ع) قم قبل از ظهر پنجشنبه با حضور رئیس جمهور و مسئولان قم از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری امر پروژه‌های درمانی
استاندار قم در این مراسم افزود: این بیمارستان از آثار موقوفه آیت الله خوانساری است که در اوج کرونا و با پیگیری مسئولان استان و نمایندگان به ویژه آقای لاریجانی و حمایت دولت امروز به بهره‌برداری رسید.

بهرام سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل یک کمیته ویژه برای پیگیری پروژه‌های دیگر درمانی استان قم، گفت: یک کمیته برای پیگیری امر پیشرفت و نحوه فعالیت پروژه‌های دیگر درمانی تشکیل دادیم که این پروژه‌ها در شرایط کرونایی امروز استان یا در حال فعالیت بوده و یا در شرف بهره‌برداری هستند و با جدیت پیگیر این امر هستیم.

وی بیان کرد: در آینده نزدیک دو بیمارستان نور با تخصص قلب و بیمارستان مادر در شرف بهره‌برداری هستند و امروز هم با افتتاح این بیمارستان در کنار خدمات برای بیماران کرونایی با توجه به ظرفیت‌های استان در زمینه گردشگری سلامت این بیمارستان‌ می‌تواند اهمیت داشته باشد.

بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) بر اساس آخرین معیارهای بیمارستان سازی ساخته شده است و دارای تجهیزاتی مدرن و مجهز، پد بالگرد، بخش‌های سی سی یو، آی سی یو و درمانگاهی می‌باشد که با ۲۳۰ تخت بیمارستانی و با زیربنای ۲۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع افتتاح شد.

این پروژه بیمارستانی که برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است، موقوفه مرحوم آیت‌الله حاج سید محمدباقر خوانساری است.

کد خبر: ۵۳٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha