۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
پیشنهاد ۶۵ رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران
فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اعلام کرد

پیشنهاد ۶۵ رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران

زالی، فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا کلانشهر تهران گفت: ۶۵ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کشور و وزیر بهداشت درخواست عمومی تعطیلی دو هفته‌ای تهران را ارائه کرده اند.

 به گزارش بازار، زالی فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا کلانشهر تهران افزود: ۶۵ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کشور و وزیر بهداشت درخواست عمومی تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران را ارائه کرده اند و بعد از بررسی‌های فنی در کمیته‌های تخصصی، به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود.

مراجعه ۱۰ هزار و ۷۰۰ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در تهران
فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا کلانشهر تهران با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تعداد مراجعان کرونایی در تهران ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است، گفت: از این تعداد ۶ هزار نفر در بخش‌های سرپایی بیمارستان‌ها و ۴ هزار و ۷۰۰ نفر به صورت سرپایی در دیگر مراکز درمانی استان تهران مراجعه کرده اند.

زالی افزود: مجموع کسانی که در ۲۴ ساعت گذشته در بخش‌های تخصیص یافته کرونا در استان تهران با تشخیص موارد جدید بستری هستند نیز ۴۹۰ بیمار است که ۱۷۰ بیمار از مجموعه بیماران بستری استان تهران به صورت مستقیم در بخش‌های مراقبت ویژه بستری شده اند.

وی گفت: مجموعه بیماران بستری در استان تهران در تخت‌های تخصیص یافته بیماران کرونایی نیز بالغ بر ۶ هزار و ۷۰۰ بیمار است که مجموعا حدود هزار و ۸۰۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه در استان تهران بستری شده اند.

زالی افزود: تعداد افرادی که در ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شده اند نیز کماکان نسبت به عدد موارد جدید بستری با تراز منفی مواجه است و حدود ۵۰۰ نفر مرخص شده اند که حکایت از آن دارد که موج سوم بیماری باعث افزایش بستری شدن بیماران در مراکز درمانی و بیمارستانی تهران نسبت به موج اول است.

وی درباره تعداد مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان تهران نیز، گفت: براساس گزارش‌ها تعداد موارد مرگ و میر ثبت شده که در پیوست بالینی فوت آن‌ها آزمایش PCR مثبت وجود داشته بالغ بر ۸۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بوده است. مراجعه ۱۰ هزار و ۷۰۰ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در تهران.

کد خبر: ۵۳٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha