۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
۵۰۰ واحد صنعتی استان مرکزی در حوزه سلامت فعالیت دارند
معاون سیاسی استانداری مرکزی:

۵۰۰ واحد صنعتی استان مرکزی در حوزه سلامت فعالیت دارند

اراک - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه مشارکت واحدهای صنعتی در حوزه بهداشت و درمان سرانه درمان استان افزایش می‌دهد، گفت: ۵۰۰ واحد صنعتی استان در حوزه سلامت فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، بهروز اکرمی پیش از ظهر پنجشنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نسبت به مشارکت صنایع در حوزه سلامت، بهداشت و درمان بیش از ۵۰۰ واحد صنعتی استان مرکزی با حداکثر ظرفیت فعالیت می‌کنند.

اکرمی گفت: در صورت مشارکت واحدهای صنعتی در حوزه بهداشت و درمان می‌توان گام‌ مهمی در راستای افزایش سرانه درمان استان برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در خصوص پیش‌آمادگی و رعایت بهداشت فردی و جمعی برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در استان عنوان داشت: این مورد یک وظیفه عمومی است که تمامی دستگاه‌های اجرایی، سمن‌ها و آحاد مردم باید در آن مشارکت آگاهانه داشته باشند.

اکرمی تاکید کرد: رسانه‌ها باید فعالانه در پیشگیری از کرونا ویروس عمل کنند و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی گسترده داشته باشندتا حذف دست دادن و روبوسی به رفتار عمومی تبدیل شود و مدارس حاشیه شهرهای استان نیز باید با تامین اعتبار از سوی مدیریت برنامه‌ریزی به تجهیزات لازم به خصوص مایع دستشویی تجهیز شوند.

کد خبر: ۵٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha