۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
گردشگری تاثیر به سزایی در جهش تولید دارد
معاون گردشگری سابق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

گردشگری تاثیر به سزایی در جهش تولید دارد

محب خدایی، معاون گردشگری سابق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری می‌تواند کمک شایانی به بحث جهش تولید در سال جاری بکند.

به گزارش بازار، محمد محب خدایی اظهار کرد: چالش هایی که در حوزه گردشگری وجود دارد به این خاطر است که ما شناختی درستی از این حوزه نداریم و با برنامه ریزی صحیحی و شناخت زوایای پنهان بخش گردشگری حتی می توانیم در تحقق شعار «جهش تولید» گامی های مهمی برداریم.

معان گردشگری سابق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطر نشان کرد: ازعواملی که بر جهش تولید موثر هستند می توان به کیفیت، قیمت، برندینگ، تبلیغات و بازاریابی، سرمایه در گردش، تامین سرمایه اشاره کرد.

محب خدایی یادآور شد: ما اگر از طریق صنعت گردشگری و دانش گردشگری وارد این حوزه شویم تمام این موارد به سادگی اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که گردشگری هیچ خدمتی تولید نمی کند، اما یک صنعت هم افزاست که می تواند موجب تولید شود.

محب خدایی به ویروس کرونا و تاثیر آن بر بحث گردشگری اشاره و خاطر نشان کرد: اکنون شرایطی در دنیا به وجود آمده که بسیار ویژه مسئله گردشگری را تحت تاثیر قرار داده است، که با برنامه ریزی درست باید اینمرحله را پشت سر بگذاریم تا در حوزه گردشگری دچار ضرروزیان نشویم.

وی تصریح کرد: گردشگری نقطه خلاقیت و مدیریت خلاهاست که باید از این دو مهم در جهت پیشبرد اهدافمان استفاده کنیم. ما باید بر محصول گردشگری که ظرفیت اصلی و کالای قابل عرضه است متمرکز شویم.

کد خبر: ۵۳٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha