۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
سرمایه صندوق کشاورزی مازندران به ۴ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد
مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه کشاورزی مازندران:

سرمایه صندوق کشاورزی مازندران به ۴ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد

ساری- پناهی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران گفت: سرمایه صندوق طبق طرح بازنگری به چهار هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

نورالدین پناهی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی براساس ماده ۱۲ تشکیل وزارت جهاد کشاورزی شکل گرفته است، افزود: از محل فروش اموال مازاد وزارت جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی سابق چنین صندوق هایی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه صندوق مازندران جزو اولین صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور به شمار می رود، اظهار داشت: همچنین مازندران رتبه برتر در حوزه تولیدات کشاورزی دارد و در حال حاضر ۲۷۰ تشکل و سهامدار حقوقی در صندوق مازندران عضویت دارند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران گفت: براساس آخرین ارزیابی ۴۰۲ تشکل در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران ساماندهی شدند و سهامداران بخش خصوصی و کشاورزی و در کنار سهامداران دولت به فعالیت مشغول هستند.

پناهی با اشاره به اینکه بخش خصوصی حداقل در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی ۵۱ درصد سهام است، افزود: به دلیل گرانی نهاده ها و هزینه ها، حضور دولت در کنار سرمایه گذاری بخش خصوصی الزامی به نظر می رسد.

وی درباره سرمایه صندوق گفت: به زودی سرمایه این صندوق قرار است به چهار هزار میلیارد ریال برسد و انتظار داریم از محل فروش اموال مازاد به چنین هدفی دست یافت.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران گفت: انتظار داریم صندوق مازندران متناسب با نقش مازندران در حوزه سرمایه گذاری دیده شود و مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۵۳٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha