۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
ارائه خدمات بیمه اجتماعی به فعالان حوزه فرش گلستان
معاون صمت گلستان خبرداد؛

ارائه خدمات بیمه اجتماعی به فعالان حوزه فرش گلستان

گرگان- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گلستان از ارائه خدمات بیمه اجتماعی به فعالان فرش در قالب تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و مرکز ملی فرش ایران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، درویش علی حسن زاده اظهار کرد: در راستای اجرای اصل بیست و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و افزایش ضریب پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیمه سازمان برنامه و بودجه حق بیمه فعالان حوزه فرش را تامین کرده است.

معاون صمت گلستان افزود: تعداد یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر از جامعه صنعتگران شاغل در رشته های مرتبط با صنایع دستی که دارای مجوز تولید و کارت شناسایی فعال بوده و مشمول سازمان تامین اجتماعی نیستند تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: این بیمه در قالب تفاهم نامه همکاری بین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و مرکز ملی فرش ایران منعقد شده است.

حسن زاده گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه گسترش پوشش بیمه اجتماعی قشر قالیباف و مشاغل مرتبط با آن که دارای مجوز تولید و کارت شناسایی فعال از مرکز ملی فرش در سراسر کشور هستند، عنوان شده است.

کد خبر: ۵۳٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha