۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
انجام تمهیداتی برای تسریع در تخصیص ارز مورد نیاز صنایع
معاون امور صنایع وزارت صمت خبر داد

انجام تمهیداتی برای تسریع در تخصیص ارز مورد نیاز صنایع

صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صمت از تسریع در تخصیص ارز مورد نیاز صنایع کشور خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا با آسیب شناسی مشکلات صنایع، ظرفیت های خالی را پر کنیم.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، در دیدار معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با استاندار اردبیل ضمن بررسی موضوعات پیش‌ روی تولید، وضعیت واحدهای صنعتی نیمه فعال استان مورد واکاوی و آسیب شناسی قرار گرفت.

مهدی صادقی نیارکی، با اشاره به اتخاذ تمهیداتی برای رفع مشکلات پیش روی تولید، از تسریع در تخصیص و تامین ارز مورد نیاز صنایع راهبردی با همکاری بانک مرکزی خبرداد و گفت: تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع و تخصیص ارز مورد نیاز به واحدهای صنعتی برای تداوم فرآیند تولید از مهمترین دغدغه های وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در تلاش هستیم با همکاری بانک مرکزی روند تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه با سرعت بیشتری صورت گیرد.

وی در این نشست با اشاره به وضعیت صنایع مهم استان اردبیل تصریح‌کرد: آسیب شناسی ظرفیت های خالی واحدهای صنعتی نیمه فعال استان و اتخاذ تمهیداتی برای توسعه ظرفیت واحدهای صنعتی از جمله موضوعاتی است که با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم با همکاری همه نهادها و دستگاه های ذی ربط بتوانیم، موانع پیش روی توسعه تولید صنعتی را مرتفع نماییم.

گفتنی است، در این نشست اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز با مرور وضعیت واحدهای صنعتی استان، رفع مشکلات واحدهای تولیدی که با ظرفیت پایین مشغول به فعالیت هستند، را مورد تاکید قرارداد و خواستار اتخاذ تمهیداتی برای توسعه ظرفیت های صنعتی استان شد.

کد خبر: ۵۳٬۳۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha