۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
اولویت مجلس معیشت و اقتصاد مردم است/ اجازه تغییر اولویت‌های مجلس را نمی‌دهیم
عضو هیئت رئیسه مجلس:

اولویت مجلس معیشت و اقتصاد مردم است/ اجازه تغییر اولویت‌های مجلس را نمی‌دهیم

تبریز- عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بطور قطع اولویت اول ما در مجلس پرداختن به مسئله معیشت و اقتصاد مردم خواهد بود و اجازه نخواهیم داد جای مسائل اصلی و فرعی در مجلس عوض شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، روح الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز اسکو  و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: به طور قطع اولویت اول ما در مجلس پرداختن به مسئله معیشت و اقتصاد مردم خواهد بود و اجازه نخواهیم داد جای مسائل اصلی و فرعی در مجلس عوض شود.

وی با بیان اینکه امروز افرادی در داخل به دنبال گروگان گیری از وضعیت اقتصادی مردم بوده و در تلاشند انتخابات امریکا را به سفره مردم  مرتبط کنند افزود:همانگونه که رهبری انقلاب نیز بیان داشتند مسئله انتخابات امریکا نبایست مسئولین ما را در سیاست گذاری های اقتصادی شان دچار اما و اگر کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به موضوع شفافیت در مجلس بیان داشت:انچه که کلیت این مجلس امروز  به ان قائل می باشد موضوع شفافیت بوده و هست هرچند نظرات متفاوتی نیز در این باره وجود دارد اما بدیهی ست در شرایط فعلی انچه که برای مردم اهمیت بسیاری دارد توجه نمایندگان به موضوع گرانی ها و لزوم تصویب طرح های اقتصادی موثر می باشد.

کد خبر: ۵۳٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha