۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
چالش جدی کمبود نیرو در ادارات استان سمنان/ضرورت ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان:

چالش جدی کمبود نیرو در ادارات استان سمنان/ضرورت ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری

سمنان- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع کرونا در استان و ضرورت ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی در دستگاه‌های اجرایی گفت: چالش جدی کمبود نیرو در ادارات بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فاطمه منصوری پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان سمنان اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی شیوع کرونا در استان، ضرورت ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری در دستگاه‌های اجرایی بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

وی بابیان اینکه اصلاح نظام اداری به‌عنوان یک رویکرد مهم در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان دنبال می‌شود، تصریح کرد: چالش کمبود نیرو در ادارات به‌ویژه سازمان ثبت‌اسناد و املاک استان پیگیری خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با تأکید بر اینکه فضای اداری و بازنشستگی نیروها از دیگر مشکلات این سازمان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: بررسی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع این مشکل در اولویت نخست قرار دارد.

۵۰ درصد نیروهای ثبت‌اسناد استان سمنان در آستانه بازنشستگی هستند
مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان سمنان نیز در این دیدار بابیان اینکه تا سال ۱۴۰۲ تقریباً نیمی از نیروهای این اداره کل در آستانه بازنشستگی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: این ‌مجموعه با کمبود نیروی انسانی متخصص و کارشناس مواجه است.

علی‌اصغر دربانی بابیان اینکه هم‌اکنون ۳۰ درصد پست‌های سازمانی این اداره کل بلا تصدی هستند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات الکترونیکی با توجه به شیوع کرونا از سوی این نهاد در اولویت قرار دارد.

وی افزود: این در حالی است که با توجه به مقتضیات سازمانی، برخی از فرآیندها امکان غیرحضوری بودن را ندارد.

کد خبر: ۵۲٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha