۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
درخشش سرمایه‌گذاری خارجی در گلستان/ تحقق ۱۰۶ درصدی وصولی درآمدها
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان خبر داد:

درخشش سرمایه‌گذاری خارجی در گلستان/ تحقق ۱۰۶ درصدی وصولی درآمدها

گرگان- طبرسا، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان از درخشش سرمایه‌گذاری خارجی در استان خبر داد و گفت: وصول درآمدهای عمومی استان در هفت ماهه امسال ۱۰۶ درصد محقق شد.

داوود طبرسا در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: گلستان جزء پنج استان برتر دارای امنیت سرمایه‌گذاری است و توانسته با ایجاد یک پنجره واحد، مسیر سرمایه‌گذاری در استان را هموار کند.

وی افزود: حذف قوانین اضافی، کوتاه کردن مسیرهای اداری و دسترسی سرمایه‌گذاران به اطلاعات لازم سرمایه‌گذاری در استان گلستان بخشی از اقداماتی بوده که شاخص محیط کسب و کار استان را بهبود بخشیده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان از درخشش سرمایه‌گذاری خارجی در گلستان از سال ۱۳۹۷ به بعد خبر داد و تصریح کرد: ۵۵ فرصت سرمایه‌گذاری در کتاب «گلستان فرصتی برای سرمایه‌گذاری» گنجانده شده است.

وی ادامه داد: رتبه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان گلستان با ۱۹ پله صعود به رتبه ۱۰ کشور رسید که امر بسیار مهم در مراکز خدمات سرمایه‌گذاری کشور است. 

طبرسا با اشاره به وصول درآمدهای عمومی گلستان در هفت ماهه امسال ۱۰۶ درصد محقق شده است، بیان کرد: استان گلستان در هفت ماه نخست امسال در موضوع وصولی درآمدهای عمومی استان ۴۹۳ میلیارد تومان وصولی داشته است که این ۳۹.۲ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

کد خبر: ۵۲٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha