۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
پویش نه به خرید «طلای دست دوم» در ساری/ اعلام نرخ روز طلا
در گفتگو با بازار مطرح شد:

پویش نه به خرید «طلای دست دوم» در ساری/ اعلام نرخ روز طلا

ساری - رئیس اتحادیه طلا و جواهر مازندران از تشکیل کمپین و پویش نه به خرید طلای دست دوم خبر داد و خواستار هوشیاری و دقت مردم برای خرید و پیشگیری از کلاهبرداری شد.

مهدی معلمی در گفتگو با خبرنگار بازار با تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، به هم استانی ها توصیه کرد تا از خرید طلای دست ودوم خودداری کنند و گفت: هرهفته شاهد شکایت زیادی درزمینه فروش طلای دست دوم و طلای سرقتی هستیم که مردم را ناخواسته و ندانسته گرفتار می کند.

وی با بیان اینکه خرید طلا دارای فرایندی است گفت: طلای یک کالای تزیینی بوده ومردم از آن به عنوان سرمایه استفاده می کنند از این رو لازم است در خرید طلا، دقت لازم صورت گیرد تا گرفتار خرید طلای سرقتی و دزدی نشوند.

وی با بیان اینکه هرچند طلا به عنوان سرمایه محسوب می شود از مردم خواست از خرید طلای دست دوم پرهیز کنند زیرا اتحادیه در قبال این خرید و پیامدهای ناشی از آن پاسخگو نخواهد بود و در این صورت مردم متضرر خواهند شد.

رئیس اتحادیه طلا وجواهر ساری قیمت هر انس طلا را هزار و ۵۷۶ دلار، مظنه مثقال طلا را دو میلیون و ۲۵۳ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار بدون کارمزد و سود را ۵۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان، سکه تمام را پنج میلیون و ۱۱۹ هزار تومان، نیم سکه دو میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت دلار نیز ۱۴ هزار و ۵۰ تومان، یورو ۱۵ هزار و ۳۵۰ تومان و لیر نیز دو هزار و ۳۳۵ تومان بوده است.

معلمی از تشکیل کمپین نه به خرید طلای دست دوم خبر داد و از مردم خواست تا در خرید طلا دقت بیشتری داشته باشند.

کد خبر: ۵٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha