۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
۱۷۰۰ پرونده تخلف صنفی در سطح بازار ایلام تشکیل شد
معاون سازمان صمت ایلام:

۱۷۰۰ پرونده تخلف صنفی در سطح بازار ایلام تشکیل شد

ایلام- معاون بازرسی سازمان صمت ایلام از تشکیل یک هزار و ۷۰۰ پرونده تخلف صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی و احتکار در سطح بازار استان طی سال‌جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت ایلام، عزت الله عبدخانی اظهار کرد: در سال جاری و در بازرسی‌های مشترک سازمان صمت و دیگر دستگاه‌های نظارتی استان، تاکنون یک هزار و ۷۷۹ مورد پرونده تخلف صنفی در بازار استان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این پرونده‌ها شامل گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار و اخفاء کالا، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و عرضه، نگهداری و عرضه کالاهای قاچاق، عرضه خارج از شبکه و… تشکیل شده است.

عبدخانی، ارزش ریالی این تعداد پرونده بالغ بر ۱۰۲ میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال را عنوان کرد و گفت: ۴۵۶ مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی، غیر صنفی و بنگاه‌های اقتصادی در سطح استان طی هفت ماه گذشته انجام شده است.

معاون بازرسی سازمان صمت ایلام، هدف از برگزاری این گشت‌ها را پیشگیری و برخورد با تخلفات احتمالی اقتصادی ذکر کرد و افزود: این گشت‌های مشترک در راستای هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه‌های اجرایی استان و در قالب طرح‌های مختلف انجام گرفته است.

عبدخانی ادامه داد: در گشت‌های مشترک بازرسی کالاهای اساسی و ضروری از قبیل آرد و نان، مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش، تجهیزات پزشکی و دارو، ماسک و محلول ضدعفونی، گاز مایع، لاستیک روغن و لوازم یدکی خودرو، میوه و تره‌بار، مواد اولیه پتروشیمی، دارو و نهاده‌های دامی، دخانیات، سموم و کود کشاورزی، طلا و جواهر، گوشت و فرآورده‌های لبنی، تخم مرغ مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۵۲٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha