۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
۷۰۰ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده در استان سمنان دریافت شد
مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان:

۷۰۰ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده در استان سمنان دریافت شد

سمنان- مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با بیان اینکه طی سال‌های ۹۰ تا ۹۸ بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده در استان دریافت شده است، گفت: روند وصول مالیات مثبت ارزیابی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، جواد انوری ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی گردهمایی شهرداران استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه مالیات یکی از مولفه های تامین درآمد و مدیریت اقتصادی برای دولت ها در کشورهای پیشرفته و درحال توسعه است، تاکید کرد: امروزه در کشورهای توسعه یافته ۱۰۰ درصد درآمدهای دولت از محل دریافت مالیات محقق می‌شود.

وی افزود: سازمان امور مالیاتی امروز در مسیر حرکت به سمت اقتصاد بدون نفت نقش بسیار تعیین کننده‌ای دارد.

مدیرکل مالیاتی استان سمنان با بیان اینکه امروز نظام‌مالیاتی کشور به یک نظام‌مالیاتی شفاف، به روز و مُنصف تبدیل شده است و بحث عدالت در نظم مالیاتی بسیار مورد توجه است، بیان کرد: با ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق و جامع از مودیان مالیاتی، نظام هوشمند مالیاتی شکل گرفته و دریافت منظم مالیات و عوارض به منظور توسعه و پویایی کشور محقق خواهد شد.

انوری افزود: با راه‌اندازی یک نظام مالیاتی منظم، دقیق و هوشمند قطعا شهرداری‌ها نیز  به خوبی منتفع خواهند شد.

وی گفت: طی سال‌های ۹۰ تا ۹۸ بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده در استان سمنان دریافت شده که در سال جاری نیز این میزان قابل قبول بوده و انشاالله در سال جاری پرداختی‌های بسیار مطلوبی از این ‌محل برای شهرداری‌ها انجام‌ خواهد شد.

کد خبر: ۵۲٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha