۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
ابلاغ قیمت بلیط به شرکت‌های هواپیمایی، هفته آینده
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد

ابلاغ قیمت بلیط به شرکت‌های هواپیمایی، هفته آینده

دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هفته آینده در نشست شورای عالی هوایی، قیمت بلیط را به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ می‌کنیم؛ همه موظف به رعایت قیمت مصوب هستند.

به گزارش بازار، تورج دهقانی زنگنه در حاشیه نشست امروز کمیسیون عمران با محوریت بررسی علل گرانی بلیط هواپیما، تصریح کرد: مقرر شد سازمان هواپیمایی کشوری طی این هفته آنالیز قیمت‌ها را از شرکت‌های هواپیمایی بگیرد و نظر کارشناسی خود را اعمال کند.

وی افزود: هفته آینده در نشست شورای عالی هوایی، قیمت را به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ می‌کنیم تا همه موظف باشند قیمت مصوب را رعایت کنند.

دهقانی زنگنه ضمن ابراز امیدوار نسبت به کاهش قیمت بلیط هواپیما، گفت: شرکت‌های هواپیمایی کف قیمتی را باید رعایت کنند گرچه که ما قائل به کف و سقف نیستیم، بلکه می‌گوییم بازار براساس عرضه و تقاضا قیمت را تعیین می‌کند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به انتقاد سخنگوی کمیسیون بهداشت از عدم رعایت ۶۰ درصد مسافران در هواپیما، افزود: فروش ۶۰ درصد صندلی‌ها در هواپیمای ATR منجر به این می‌شود که بدلیل فضای این هواپیما گاهی چند مسافر کنار یکدیگر بنشینند، به معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی ابلاغ کردم که شرکت‌های دارای هواپیمای ATR نسبت به فروش ۵۰ درصد صندلی‌ها اقدام کنند.

دهقانی زنگنه در خصوص تصاویر منتشر شده از فضای داخلی برخی پروازها و حضور بیش از ۶۰ درصد مسافرین در یک پرواز، تصریح کرد: یکی از این فیلم‌ها مربوط به هواپیمای ATR بوده است که و دیگری نیز مربوط به یک پرواز کیش بوده که تخلف کرده و امروز حتما با آن شرکت برخورد می‌کنم و یکی از مجوزهای پروازش را لغو خواهم کرد.

کد خبر: ۵۲٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha