۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
اصناف استان سمنان ۳۷۰۰ انبار دارند/ نظارت بر انبارهای کالا
معاون نظارت و بازرسی صمت سمنان:

اصناف استان سمنان ۳۷۰۰ انبار دارند/ نظارت بر انبارهای کالا

سمنان- معاون نظارت و بازرسی صمت سمنان با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۸۱۳ انبار و مرکز نگهداری کالا در استان ثبت‌شده است، گفت: سه هزار و ۷۳۹ انبار از این بین متعلق به اصناف استان است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی ظهر یک‌شنبه در پنجمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت برگردش کالا در سطح عرضه به میزبانی اداره کل صنعت معدن استان سمنان با بیان اینکه سه هزار و ۷۳۹ انبار از مجموع ۱۲ هزار و ۸۱۳ انبار ثبت شد استان به اصناف متعلق است، تاکید کرد: نظارت بر انبار ها در سطح استان صورت می گیرد.

وی از ثبت انبارها برای مقابله با قاچاق کالا و نظارت بر عرضه و انبار خبر داد و بیان کرد: صمت و دستگاه های ذی ربط در زمینه قاچاق کالا نظارت ویژه ای بر انبارها دارند.

معاون صنعت معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: از مجموع انبارهای ثبت‌شده در سامانه یک هزار و ۳۹۲ انبار متعلق به واحدهای صنعتی است که بعد از اصناف دومین فراوانی را میان انبارهای استان سمنان به خود اختصاص داده است.

یحیایی با بیان اینکه سه هزار و ۵۶۶ انبار ثبت شده در استان سمنان به واحدهای کشاورزی اختصاص دارد، تاکید کرد: در استان یک هزار و ۵۵۶ انبار و مراکز نگه‌داری کالای ثبت شده نیز وجود دارد همچنین ۳۴۳ انبار مربوط به معادن و مابقی انبار بهداشتی و درمانی، دامی و طیور و ... است.

وی از شناسایی انبارها و نظارت بر آنها خبر داد و بیان کرد: تشکیل کمیته پیگیری اهداف سامانه جامع انبارها در سطح استان با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط یکی از اقداماتی است که در سطح استان صورت گرفته است.

کد خبر: ۵۲٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha