۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
تولید سالانه بیش از ۲۸ هزار تن گوشت مرغ در مراغه
مدیر جهاد کشاورزی مراغه خبر داد

تولید سالانه بیش از ۲۸ هزار تن گوشت مرغ در مراغه

مراغه- مدیر جهاد کشاورزی مراغه گفت: این شهرستان با داشتن ۹۷ واحد مجاز تولید مرغ و تخم مرغ و نیز تولید سالیانه بیش از ۲۸ هزار تن گوشت مرغ، قطب تولید این محصول در آذربایجان‌شرقی است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، اسماعیل کریمی اصل افزود: با وجود فعالیت واحدهای متعدد مرغداری در این شهرستان، هم اکنون ۵۴ واحد فاقد مجوز در این بخش فعال هستند.

وی ادامه داد: با بررسی های کارشناسی و برگزاری جلسات مختلف، مشکلات ۱۴ واحد مرتفع شده و مشکلات ۱۶ واحد دیگر که قابل حل بوده، در حال بررسی برای رفع شدن است.

وی اضافه کرد: رفع مشکل مجوز این واحدها می تواند زمینه ساز کاهش مشکلات زیست محیطی، تامین قانونی نهاده ها و افزایش سطح تولید در منطقه شود.

کریمی اصل اظهار کرد: در این شهرستان ۵۱ واحد تولید تخم مرغ و ۴۶ واحد تولید مرغ گوشتی به صورت قانونی و دارای مجوز فعالیت تولیدی دارند.

وی با اشاره به وجود ۵۴ واحد غیرمجاز تولید مرغ و تخم مرغ در این شهرستان ادامه داد: برخی از این واحدها می توانند با رفع مشکلات خود، از مجوزهای لازم برای ادامه فعالیت خود برخوردار شوند.

مدیر جهاد کشاورزی مراغه اضافه کرد: از سال ۹۴ تاکنون نیز ۱۸۵ مورد اخطار به واحدهای فاقد مجوز ارائه شده که تاکنون منجر به پلمب ۵۴ واحد و نیز رفع پلمب ۱۶ واحد شده است.

کد خبر: ۵۲٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha