۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
رئیس اتاق اصناف تهران:چاره ای جز پذیرش مصوبه هیات دولت نداشتیم
روی ناخوش اصناف به نمایشگاه عرضه مستقیم کالا

رئیس اتاق اصناف تهران:چاره ای جز پذیرش مصوبه هیات دولت نداشتیم

رئیس اتاق اصناف تهران از استقبال بسیار ناچیز اصناف برای ثبت نام در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا خبرداد و گفت: با توجه به پایین بودن استقبال صاحبان صنوف از مشارکت در نمایشگاه تعداد محل های برگزاری نمایشگاه را از ۷ به ۵ رساندیم.

قاسم نوده فراهانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: صاحبان صنوف موافق برگزاری نمایشگاه نبودند اما تصویب برگزاری نمایشگاه در هیات دولت ما را ناچار به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا کرد.

وی افزود: از سوی ستاد تنظیم بازار برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ۷ نقطه از جمله مصلی امام خمینی(ره)، حکیمیه، بوستان گفتگو، پارک ولایت، پارک ارم، بوستان خاوران و شهرآفتاب برگزار شود اما به دلیل پایین بودن استقبال برگزاری نمایشگاه در شهرآقتاب و خاوران ملغی شده است.

رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قدرت خرید مردم نمی توانیم صاحبان صنوف را برای مشارکت در نمایشگاه و پرداخت هزینه اجاره غرفه ملزم کنیم و آنها نتوانند در دوره نمایشگاه هزینه های اولیه خود را به دست بیاورند.

قاسم نوده فراهانی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا صنوف تولیدی در این نمایشگاه مشارکت داشته باشند و تخفیفی که به بنکداران و خرده فروشان می دهند را یکجا و مستقیم به مصرف کنندگان بدهند تا بدین ترتیب خرید از نمایشگاه برای مردم نیز صرفه اقتصادی داشته باشد.

این فعال صنفی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا صنوف قنادان، آجیل و خشکبار، کیف و کفش، پوشاک و بنکداران مواد غذایی حضور دارند و کالاهای اساسی با قیمت مصوب نیز به مصرف کنندگان عرضه می شود.

رئیس اتاق اصناف تهران تاکید کرد: حداقل تخفیف برای اقلام عرضه شده در بازار ۱۰ تا ۲۰ درصد نسبت به قیمت عمده فروشی کالا در بازار است.

کد خبر: ۵٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha