۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
۱۴۴۰ نفر گرفتار برف و کولاک در اردبیل امدادرسانی شدند/ اسکان ۷۵۱ نفر
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل:

۱۴۴۰ نفر گرفتار برف و کولاک در اردبیل امدادرسانی شدند/ اسکان ۷۵۱ نفر

اردبیل - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با اشاره به برف و کولاک شدید در این استان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته یک هزار و ۴۳۷ حادثه‌دیده در جاده‌های استان امدادرسانی شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، فرهاد عبدالعلی‌پور صبح امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته یک هزار و ۴۳۷ حادثه‌دیده در جاده‌های استان اردبیل امدادرسانی شدند.

وی افزود: شب گذشته یک مورد انتقال زن باردار در روستای دگرماندرق واقع در کیلومتر ۱۷ محور نمین – آبی بیگلو انجام و تحویل عوامل اورژانس شد.

عبدالعلی‌پور با بیان اینکه در تمامی محورهای مواصلاتی استان برف و کولاک شدید وجود داشت، گفت: در این محورها به ۵۴۴ دستگاه خودروی گرفتار شده امدادرسانی انجام شد.

وی با بیان اینکه نجاتگران هلال احمر استان نیز به ۷۵۱ نفر اسکان دادند، گفت: در بین گرفتار شدگان در برف، ۹۹۰ قرص نان، ۳۰۵ قوطی کنسرو، ۲۰۳ بسته بیسکویت، ۱۸۷ تخته پتو، ۸۳ بطری آب معدنی و ۲۰ کیلو خرما توزیع شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته عوامل هلال احمر به یک فقره تصادف جاده‌ای امدادرسانی کرده‌اند، گفت: در این حادثه سه دستگاه خودرو در کیلومتر۴۰ اردبیل – کوثر دچار حادثه شده بود و چهار نفر حادثه دیده داشت.

کد خبر: ۵٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha