۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
لزوم عملیاتی‌سازی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در اردبیل/  تائید و تصویب ۱۶ طرح ویژه کرونایی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل:

لزوم عملیاتی‌سازی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در اردبیل/ تائید و تصویب ۱۶ طرح ویژه کرونایی

اردبیل- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل با توجه به شرایط کنونی اقتصادی از اهم مواردی است که به دنبال تحقق آن و دستیابی به اجرای طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، داود شایقی ظهر شنبه در دیدار با برخی از مسئولان دانشگاهی در اردبیل اظهار داشت: اهمیت به توسعه طرح‌های تحقیقاتی و اجرایی در استان اردبیل به عنوان یک اقدام پژوهشی و علمی مبنای کار است و در این زمینه درصدد هستیم برای اجراسازی ۶۲ طرح تحقیقاتی موفق، عمل کنیم.

وی با اشاره به این که اهمیت به توسعه برنامه‌های پژوهشی اولویت کاری است بیان کرد: در راستای عملیاتی‌سازی برنامه‌های تحقیقی و پژوهشی تاکنون اقدامات مناسب و اساسی در دستور کار است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجراسازی آن حائز اهمیت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: انتظار ما از دانشگاه‌ها این است در راستای عملیاتی‌سازی این برنامه‌ها نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند و در راستای پالایش و بررسی آن‌ها نیز با ما همکاری‌های لازم را انجام دهند.

شایقی اظهار کرد: تأئید و تصویب ۱۶ طرح ویژه کرونایی نیز در دستور کار است که در این زمینه به دنبال ارائه برنامه‌های پژوهشی هستیم که این مسئله با هدف تصمیم‌گیری در راستای اجرای سیاست‌های برنامه‌های پژوهشی استان مبنای کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: طرح‌های اقتصاد مقاومتی نیز در استان با توجه به شرایط کنونی اقتصادی از اهم مواردی است که به دنبال تحقق آن و دستیابی به اجرای طرح‌ها در نظر گرفته شده و تمام سعی و اهتمام ما دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه است.

کد خبر: ۵۲٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha