۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای کاهش هزینه های ساخت مسکن در استان  
رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد؛

ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای کاهش هزینه های ساخت مسکن در استان  

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان از ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، صبح دوشنبه اعضای هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان با رئیس کل دادگستری استان، راهکارهای قانونی کاهش هزینه تمام شده ساخت مسکن بررسی شد.

در این جلسه، اعضای این انجمن مشکلات، موانع و عواملی که زمان و هزینه ساخت مسکن در استان به ویژه شهر گرگان را افزایش می دهد، طرح و خواستار ورود دستگاه قضایی استان برای رفع این موانع شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: یکی از مواردی که امسال در ستاد اقتصاد مقاومتی با موضوع شعار سال دنبال خواهیم کرد جهش تولید در بخش مسکن است و به زودی نشستی با همین محور با حضور مسئولان در حوزه مسکن، نظام مهندسی و راه و شهرسازی برگزار می شود و الزامات قانونی را پیگیری می کنیم.

حیدر آسیابی در ادامه سخنان خود درباره زمانبَر بودن رسیدگی به دعاوی حقوقی در حوزه مسکن هم گفت: برای کاهش زمان رسیدگی ها و جلوگیری از قضایی شدن دعاوی این حوزه، تاکید ما بر فراگیر شدن استفاده از داور در قراردادهای حوزه ساخت و ساز مسکن است تا افراد در صورت بروز مشکل، اختلافات خود را با داوری، حل و فصل کنند.

کد خبر: ۲۸۲٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha