۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
ترافیک ۱۵ کیلومتری در آزاد راه قزوین-رشت/ انتظار برای بازگشایی
در گفت و گو با خبرگزاری بازار اعلام شد

ترافیک ۱۵ کیلومتری در آزاد راه قزوین-رشت/ انتظار برای بازگشایی

معاون راهداری سازمان راهداری راهداری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه آزاد راه قزوین-رشت به دلیل رها شسدن خودروها تا ۱۵ کیلومتر ترافیک ایجاد کرده است گفت:تلاش سازمان راهداری این است که تا ساعت ۱۵ محوره مورد نظر در آزادراه قزوین-رشت بازگشایی شود.

حیدر مطاعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بازار در پاسخ به این سئوال که چرا هنوز آزاد راه قزوین -رشت بازگشایی نشده است گفت:متاسفانه برخی از رانندگان از دیروز به محض اینکه در کولاک و برف گیر می کنند خودروهای خود را رها کرده و سوئیچ را نیز با خود می برند و همین موضوع باعث می شود که علیرغم تمام تلاش های صورت گرفته در برخی محورها نتوانیم کامیون هایی را که رها شده اند جابجا کنیم.

وی افزود:به هر حال به راننداگن نیز حق می دهیم اما به هر حال اگر خودروها رها نشده بودند الان مسیر باز شده بود چرا که روز گذشته لاین مخالف آزاد راه باز شده و هر دقیقه ۴ خودرو حرکت می کرد اما متاسفانه وجود یک تریلی رها شده باعث شد تا مسیر مجددا مسدود شود.

مطاعی با اشاره به اینکه به مرور در حال شناسایی صاحبان خودروها هستیم تا آنها را برای روشن کردن خودروها برای کنار بردن از مسیر مطلع کنیم خاطر نشان کرد:در حال حاضر دریایی از کامیون در آزاد راه قزوین-رشت داریم که همینطور بدون جرکت هستند و همین موضوع کار را بسیار سخت کرده است.

وی ادامه داد:در حال حاضر حدود ۱۵ کیلومتر ترافیک در آزاد راه داریم که امیدواریم تا ساعت ۱۵ مسیر بازگشایی شود.

کد خبر: ۵٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha