۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
جشنواره «امتنان از کارگران» در لرستان برگزار می‌شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

جشنواره «امتنان از کارگران» در لرستان برگزار می‌شود

لرستان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان برگزار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کار لرستان، علی آشتاب اظهار داشت: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت نام سی و دومین دوره از این جشنواره از ۱۴ آبان به مدت یک ماه آغاز شده است و کارگران، گروه‌های کار و واحدهای مختلف برای ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می توانند تا تاریخ ۱۴ آذر امسال با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان از طریق ورود به نشانی اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آشتاب گفت: ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت، بهره وری، نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید است.

کد خبر: ۵۲٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha