۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کمبود روغن در برخی فروشگاه های خرد مازندران وجود دارد
رئیس سازمان صمت مازندران:

کمبود روغن در برخی فروشگاه های خرد مازندران وجود دارد

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به آغاز توزیع روغن در استان گفت: هنوز در سطح فروشگاه های خرد کمبود وجود دارد.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار به تشکیل ستاد تنظیم بازار برای مدیریت و نظارت بر بازار اشاره کرد و گفت: تامین ویژه کالاهای اساسی در بازار و توزیع در سطح استان و رفع کمبود اقلامی نظیر روغن از جمله برنامه های ستاد است.

وی با بیان اینکه هزار و ۷۰۰ تن روغن برای توزیع بین خانوار در استان درنظر گرفته شده است، گفت: حدود ۸۰۰ تن روغن برای اصناف و ۸۰۰ تن برای عرضه در فروشگاه های بزرگ در استان تامین شده است.

قوانلو ادامه داد: هنوز در سطح فروشگاه های کوچک و خرد برای توزیع روغن کمبودهایی وجود دارد و در تلاش هستیم تا ۱۲۰۰ تن روغن باقیمانده را در استان توزیع کنیم.

رئیس سازمان صمت مازندران با عنوان اینکه تامین دیگر اقلام و کالاهای اساسی برعهده جهاد کشاورزی است، ادامه داد: این کالاها باید برای عمده فروشی و خرده فروشی تامین شود.

وی درباره همکاری دستگاه های بازرسی و نظارتی گفت: برای تامین کالاهای اساسی سازمان صنعت، معدن و تجارت باید وارد شود و در زمینه نظارت بازار نیز با تشکیل قرارگاه فرماندهی کنترل و نظارت بازار از ظرفیت دستگاه های مختلف در این بخش استفاده می شود.

وی با اظهار اینکه همه دستگاه ها برای نظارت بر بازار باید وارد میدان شوند، از مردم خواست تا هرنوع تخلف اقتصادی را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

کد خبر: ۵۱٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha