۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
اقلام اساسی مورد نیاز مردم استان سمنان تامین شده است
استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

اقلام اساسی مورد نیاز مردم استان سمنان تامین شده است

سمنان- هاشمی استاندار سمنان از تامین اقلام مورد نیاز مردم در بازار شب عید و ماه رمضان در سراسر استان خبر داد و گفت: مردم نگران تامین اقلام اساسی نباشند.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم استان سمنان یک اولویت است، ابراز کرد: تامین اقلام مانند گوشت، خرما، شکر و ... به واسطه فرا رسیدن ماه رمضان و سپس اقلام مورد نیاز مردم در عید سعید نوروز، برنامه ریزی شده است.

وی افزود: همانطور که در ستاد تنظیم بازار هم تاکید کردیم همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان و عید نوروز می بایست تمهیدات لازم برای افزایش نظارت ها و بازرسی ها و تامین کالاهای مورد نیاز مردم در بازار اندیشیده شود.

استاندار سمنان گفت: در این زمینه نظارت بر مراکز عرضه میوه و صیفی، فروشگاه های شیرینی فروشی، البسه و اقلام مورد نیاز مردم در استان سمنان تشدید و طرح های نظارتی تا عید فطر با قدرت ادامه خواهند داشت.

هاشمی با بیان اینکه نظارت بر کیفیت نان و عملکرد نانوایی ها از دیگر مسائل بسیار مهم و مورد تاکید ما در استان است، ابراز کرد: ۴۵۰ تن میوه مورد نیاز مردم تامین شده تا در آستانه عید نوروز به صورت تنظیم بازار عرضه شود.

وی افزود: نمایشگاه های بهاره نیز تلاش دارند تا اقلام مورد نیاز و کالاهای اساسی مردم استان را با کمترین واسطه و به صورت مستقیم به دست مردم برسانند.

کد خبر: ۲۷۸٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha