۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
فعالان اقتصادی مشکلات خود را به سامانه ۳۲۳۳ اعلام کنند
استاندار هرمزگان:

فعالان اقتصادی مشکلات خود را به سامانه ۳۲۳۳ اعلام کنند

هرمزگان- استاندار هرمزگان گفت: از همه فعالان اقتصادی می خواهیم مسائل و مشکلات خود را به سامانه ۳۲۳۳ اعلام کنند تا به صورت فوری مورد رسیدگی قرار گرفته و رفع شود.

به گزارش بازار  به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در هرمزگان، عنوان کرد: در این مرکز به امور واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در زمینه های مختلف به سرعت رسیدگی خواهد شد تا موانع و مشکلات در این عرصه به صورت فوری رفع شود.

وی ادامه داد: نمایندگان تمامی دستگاه‌های اجرایی در این مرکز حضور دارند تا به سرعت مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی تولیدکنندگان، سرمایه گذاران، صادرکنندگان و واردکنندگان کالاهای اساسی را رصد نموده و با پیگیری و برگزاری جلسات فوق‌العاده آنها را رفع کنند.

استاندار هرمزگان افزود: از همه فعالان در این حوزه ها می خواهیم تا مسائل و مشکلات خود را به شماره تلفن ۳۲۳۳ اعلام کنند.

همتی با تاکید بر اینکه باید همه در راستای رونق تولید، حفظ و ارتقای اشتغال و توسعه صادرات تلاش کنیم، تصریح کرد: باید شرایطی را ایجاد کنیم که تولیدکنندگان، صادرکنندگان و همچنین واردکنندگان کالاهای اساسی بدون دغدغه به توسعه فعالیت‌ها و اشتغالزایی بپردازند.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و قضایی استان باید به کمک تولید و سرمایه‌گذاری بیایند و تلاش کنند که موانع در این حوزه رفع شود.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان و بانک‌ها نیز باید در کنار تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان کالاهای اساسی باشند و به آنها کمک کنند.

کد خبر: ۵۱٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha