۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
۷۰ درصد اصناف کرمان در اجرای مصوبات ستاد کرونا همکاری کردند
رئیس اتاق اصناف کرمان:

۷۰ درصد اصناف کرمان در اجرای مصوبات ستاد کرونا همکاری کردند

کرمان- رئیس اتاق اصناف کرمان از همکاری ۷۰ درصد اصناف در اجرای مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، یوسف جعفری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اتاق اصناف اظهار داشت: بحرانی شدن وضعیت شیوع کرونا در کرمان سبب تمدید محدودیت‌هایی در سطح استان شد که خوشبختانه اصناف در این زمینه همکاری خوبی داشتند.

وی با اشاره به اینکه یکی از محدودیت‌ها، فعالیت اصناف تا ساعت ۱۶:۳۰ بود، افزود: ۷۰ درصد اصناف کرمان در این زمینه همکاری خوبی داشتند.

جعفری ضمن قدردانی از همکاری اصناف در این زمینه عنوان کرد: این طرح تمدید شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف کرمان تاکید کرد: اگر این طرح به درستی اجرا شود و اصناف همچنان این محدودیت‌ها را رعایت کنند، به زودی وضعیت با حالت عادی باز خواهد گشت.

جعفری ادامه داد: ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان کرمان، سرپیچی از این مصوبات را تخلف اعلام کرده و با متخلفان نیز برخورد خواهد کرد.

وی عنوان کرد: بر همین اساس در هفته گذشته تعدادی از واحدهای صنفی که بعد از ساعت ۱۶:۳۰ همچنان به فعالیت خود ادامه دادند را پلمب کرد و امیدواریم با رعایت این محدودیت‌ها، شاهد پلمب واحدهای بیشتری طی روزهای آینده نباشیم.

جعفری اظهار امیدواری کرد: با عادی شدن شرایط همچنین رعایت مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، شاهد بازگردانده شدن فعالیت اصناف به حالت عادی باشیم اما تا از زمان از همه اصناف درخواست می کنیم همکاری خود را ادامه دهند.

کد خبر: ۵۱٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha