۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر در پتروشیمی خمین/ مشکل سوخت کشاورزان رفع می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر در پتروشیمی خمین/ مشکل سوخت کشاورزان رفع می‌شود

اراک- آقازاده، استاندار مرکزی از ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر در پتروشیمی خمین خبر داد و گفت: برای رفع مشکل سوخت بخش کشاورزی این استان برای فصل زراعی آینده برنامه‌ریزی شده است.

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار بازار از تامین مواد اولیه پتروشیمی خمین تا اواخر آذرماه خبر داد و افزود: نزدیک به ۹۰ درصد این پتروشیمی آماده بهره برداری است و تا پایان سال اولین محصولات این شرکت پتروشیمی به بازار خواهد آمد.

وی این مجتمع پتروشیمی را از موفق ترین واحدهای پتروشیمی در کشور دانست و با اشاره به تامین سرمایه این واحد توسط بخش خصوصی گفت: با بهره برداری از این واحد برای حداقل ۴۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می شود و این واحد پتروشیمی ۱۷۵ هزار تن انواع محصول پتروشیمی را در سال تولید خواهد کرد.

استاندار مرکزی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار بازار در خصوص راه اندازی مجتمع پتروشیمی « الوند» نیز گفت: مجوزهای لازم برای احداث این پتروشیمی اخذ شده و این مجتمع  سالانه صدها میلیون دلار صرفه جویی ارزی و صادرات را به همراه دارد.

آقازاده در خصوص مشکلات کشاورزان این استان در تامین سوخت مورد نیاز تراکتورها و چاه‌های آب کشاورزی نیز گفت: برنامه ریزی های لازم برای به حداقل رسیدن مشکل تامین سوخت کشاورزان در فصل زراعی گذشته انجام شده است.

کد خبر: ۵۱٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha