۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
۶۲ آرایشگاه زنانه در زنجان پلمب شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۶۲ آرایشگاه زنانه در زنجان پلمب شد

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان، از پلمب ۶۲ آرایشگاه زنانه دراستان زنجان به علت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا خبر داد.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طبق اعلام ستاد کرونا باید فعالیت مشاغل پر خطردر استان  زنجان تعطیل شود، گفت: دراین میان آرایشگاه های زنانه دراستان همچنان به فعالیت خود ادامه دادند. 

وی از  از پلمب ۶۲ آرایشگاه  زنانه دراستان زنجان به علت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه دراستان آرایشگاههای زنانه بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نمی کنند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان، از فعالیت زیر زمینی آرایشگاههای زنانه دراستان خبر داد و گفت:  فعالیت بیشتر آرایشگاه های زنانه در واحدهای مسکونی است و پلمب در واحد مسکونی ممکن نیست. 

موسوی تاکید کرد: طبق ستاد مصوبات کرونا فعالیت آرایشگاههای زنانه تا یک هفته دیگر هم در استان تعطیل است و از صنف آرایشگران درخواست می شود از فعالیت خودداری کنند. 

وی افزود: دراستان آرایشگاههای زنانه درشهر زنجان ، ابهر و خرمدره بیشترین تخلفات را دارند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان، همچنین از همکاری نانوایی های استان زنجان در رعایت پروتکل های بهداشتی قدر دانی کرد و یاد آورشد: نانوایی ها از ماسک استفاده می کنند و فاصله گذاری اجتماعی را به خوبی انجام می دهند. 

کد خبر: ۵۱٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha