۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
جمعه بازار و بازارهای روزانه مراغه تعطیل شد
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

جمعه بازار و بازارهای روزانه مراغه تعطیل شد

مراغه- معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: جمعه بازارهای روستاهای شیخ جان و آغکند ثمرق و همچنین بازارهای روزانه که هر روز در منطقه‌ای از شهر برپا می شود تا اطلاع بعدی تعطیل شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری مراغه، سید علی موسوی روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان مراغه اظهار داشت: همچنین اصناف گروه های سه و چهار در شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل است و مشکلی در مورد این گروه ها نداریم و در مورد اصناف گروه ۲ محدودیت ها و نظارت های بیشتری اعمال می شود.

وی گفت: همچنین تمامی اماکن ورزشی و اماکن متبرکه و زیارتگاه ها تا اطلاع بعدی تعطیل است.

موسوی افزود: آرایشگاه های زنانه نیز مشمول تعطیلی بوده و آرایشگاه های مردانه با نظارت از سوی نهادهای متولی و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی گفت: تمامی غذاخوری ها و رستوران ها نیز به صورت بیرون بر حق فعالیت دارند و اجازه پذیرایی از مشتریان را در داخل واحد صنفی ندارند.

فرماندار مراغه به عدم رعایت دستورالعمل ها از سوی برخی از اصناف در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: نمایشگاه های خودرو به علت عدم رعایت دستورالعمل های ستاد در طول یک هفته گذشته، تا اطلاع بعدی تعطیل و حق فعالیت ندارند.

موسوی گفت: در طول یک هفته گذشته طی بازدید از اصناف شهرستان خوشبختانه شاهد رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی بیشتر اصناف بودیم.

وی گفت: متاسفانه در این میان برخی از مردم و همشهریان به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا بی توجه هستند که نیازمند فرهنگ سازی در این خصوص از سوی سازمان های مردم نهاد، رسانه ها و فعالان فضای مجازی هستیم.

وی گفت: نیازمند ایجاد حساسیت بیشتر در میان مردم هستیم و گروه های مختلف فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مستمر پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا را باید در برنامه خود قرار دهند.

کد خبر: ۵۱٬۵۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha