۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
شرکت‌های هواپیمایی ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما مسافر سوار کنند
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی:

شرکت‌های هواپیمایی ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما مسافر سوار کنند

تبریز- مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای عمل به پروتکل‌های بهداشتی، شرکت‌های هواپیمایی مکلف هستند از ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما برای سوار کردن مسافران استفاده کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرودگاه تبریز، رامین آذری، افزود: این اقدام به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی در داخل هواپیما برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در عمل به تصمیمات ستاد کرونا انجام می شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در فرودگاه های استان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: در این راستا کلیه سطوح داخلی، امکانات و تجهیزات مورد استفاده در داخل ترمینال های فرودگاه تبریز و سهند روزانه و در چندین نوبت ضدعفونی می شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: علاوه بر نصب استیکرهای رعایت فاصله اجتماعی در فرودگاه های استان، « ناظران سلامت» مستقر در فرودگاه ها نیز بر چگونگی رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فرودگاه ها نظارت می کنند.

آذری، از مردم خواست برای رعایت پروتکل های بهداشتی از حضور در فرودگاه های استان برای بدرقه و استقبال از مسافران خودداری و مسافران نیز دستورالعمل های بهداشتی را در داخل فرودگاه ها و داخل هواپیما رعایت کنند.

کد خبر: ۵۱٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha