۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
نصب برچسب های رنگی استاندارد بر روی نازل های سوخت/ ۷۶۹۵ نازل پمپ بنزین در استان تهران مورد بازرسی قرار گرفت
مدیرکل استاندارد استان تهران خبرداد:

نصب برچسب های رنگی استاندارد بر روی نازل های سوخت/ ۷۶۹۵ نازل پمپ بنزین در استان تهران مورد بازرسی قرار گرفت

مدیر کل استاندارد استان تهران با اشاره به اهمیت بازرسی از نازل های پمپ بنزین های استان تهران گفت: در شش ماه نخست امسال ۷ هزار و ۶۹۵ آزمون بر روی نازل های پمپ بنزین های استان تهران انجام شده است.

بازار؛ گروه صنعت: محمود رضا طاهری روز دوشنبه در گفت گو با خبرنگار بازار افزود: هر نازل پمپ بنزین ها در استان تهران سالی ۴ بار توسط کارشناسان اداره استاندارد مورد بازرسی قرار می گیرد تا شاهد کم فروشی بنزین در پمپ بنزین ها نباشیم.

وی با بیان اینکه عرضه هر لیتر بنزین به خریداران باید طبق استانداردها یک لیتر کامل باشد، تاکید کرد: به همین منظور بازرسی و آزمون از نازل های پمپ بنزین ها به صورت مستمر در سال انجام می شود تا شاهد کم فروشی بنزین به شهروندان و دارندگان خودروهای شخصی و عمومی نباشیم.

طاهری بیان کرد: از ۷ هزار و ۶۹۵ آزمون بر روی نازل های پمپ بنزین های استان تهران، خوشبختانه در این مدت هیچ مورد مردودی مشاهد نشد، اما یک هزار و ۵۵۰ مورد نقص فنی در این نازل ها مشاهده و مقرر شده نسبت به رفع اشکالات فنی نازل های یاد شده صاحبان آنها اقدامات لازم را به عمل آورند.

مدیر کل استاندارد استان تهران تاکید کرد: تا زمان رفع نقص فنی توسط شرکت پالایش و پخش فرآورده های هیچ آزمونی بر روی این نازل ها انجام نمی شود و برچسب های مربوطه نیز برای روی نازل الصاق نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته کارشناسان اداره کل استاندارد استان تهران در مجموع ۱۹ هزار آزمون بر روی نازل های پمپ بنزین های استان انجام دادند.

مدیر کل استاندارد استان تهران تصریح کرد: در سال جاری تاکنون هیچ گزارشی از شهروندان در خصوص کم فروشی بنزین در پمپ بنزین های استان تهران گزارش نشده است.

طاهری درعین حال تاکید کرد: شهروندان می توانند هرگونه شکایت خود را در خصوص کم فروشی در پمپ بنزین ها را به سامانه تلفنی ۱۵۱۷ اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

مدیر کل استاندارد استان تهران در پایان یادآورشد: هر نازلی که در پمپ بنزین ها مورد بازرسی و کنترل قرار می گیرد و عملکرد آنها مطابق با استانداردهای تعیین شده باشد، برچسب های رنگی مرتبط با فصل بر روی این نازل ها نصب می شود تا شهروندان با اطمینان خاطر بیشتری بنزین بزنند.

کد خبر: ۵۱٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha