۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
 اعمال تغییرات در طرح خودرویی مجلس؛ افزایش عرضه خودرو تقویت می‌شود
ایزدخواه در گفت‌وگو با بازار:

اعمال تغییرات در طرح خودرویی مجلس؛ افزایش عرضه خودرو تقویت می‌شود

طراح طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس یازدهم از اعمال برخی تغییرات در این طرح خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم تا بَعد افزایش عرضه خودرو در این طرح تقویت شود.

روح الله ایزدخواه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به آخرین نتایج طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس گفت: این طرح فعلا در کمیسیون است و بررسی ها برروی آن ادامه دارد.

وی افزود:  البته روز گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه این طرح از دستور کار خارج شده، منتشر شد که به واقع باید گفت این خبر کذب محض است

این نماینده مجلس با اشاره به نظر وزرات صمت پیرو طرح ساماندهی بازار خودرو گفت: تاکنون درباره این طرح جلسات متعددی با وزرات صمت داشته ایم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه طرح ساماندهی بازار خودرو تغییراتی داشته است، بیان داشت: البته این تغییرات هنوز نهایی نشده است اما ما به دنبال این هستیم تا بَعد افزایش عرضه خودرو در این طرح تقویت شود.همچنین در این تغییرات سعی کردیم تا مبحث سیاست صنعتی در زمینه خودورسازی تقویت شود.

ایزدخواه تاکید کرد این طرح هنوز به صحن علنی مجلس ارائه نشده است و تلاش می کنیم تا دو الی سه هفته آینده به صحن مجلس ارائه شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خردجمعی در مجلس ما را به این طرح رسانده است، بیان داشت:بسیاری از نمایندگان موافق این طرح بوده و همواره پیگیر نهایی شدن آن هستند؛ به واقع می توان گفت که ما دستور و طرح دیگری به جز این طرح، در مجلس نداریم.

ایزدخواه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ریاست مجلس هم این طرح را مطالعه کرده اند و مورد نظر ایشان هم بوده است، گفت: خیر. البته برخی از اعضای هئیت رئیسه مجلس با توجه به اینکه در کمیسیون صنایع حضور دارند در جریان این طرح هستند.

کد خبر: ۵۱٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha