۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
جمع آوری ۵۰ امضا برای اولویت قرار گرفتن طرح اصلاح ساختار بودجه
زنگنه در گفت‌وگو با بازار:

جمع آوری ۵۰ امضا برای اولویت قرار گرفتن طرح اصلاح ساختار بودجه

طراح طرح اصلاح ساختار بودجه در مجلس می‌گوید مجلس در راستای این طرح با دولت موافق و همراه بوده و زیرساخت‌های آن در بانک مرکزی، خزانه و سازمان برنامه و بودجه تقریبا آماده شده است.

محسن زنگنه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به آخرین نتایج بررسی طرح اصلاح ساختار بودجه در مجلس گفت: طرح اصلاح ساختار بودجه  در حال حاضر روی میز نمایندگان قرار داشته و نمایندگان می توانند تا تاریخ ۱۶ آبان ماه نقطه نظرات و پیشنهادات خود درباره این طرح را مطرح کنند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: همچنین ما  امروز با اخذ ۵۰ امضا از نمایندگان خواستار در اولویت قرار گرفتن بررسی این طرح در مجلس شدیم لذا در صورت تصویب این موضوع در مجلس این طرح در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه طرح اصلاح ساختار بودجه به چه میزان ساختار بودجه را تغییر خواهد داد؟ گفت:اصلاح ساختار بودجه یک اقدام دراز مدت است و ما فکر می کنیم این اقدام، قدم اول است و این قدم هم قدم خوبی است.

این نماینده مجلس تصریح کرد:  ما در راستای این طرح با دولت موافق و همراه هستیم . همچنین خبر داریم که دولت هم راستا با کمیسیون اقدامات خود را پیرو این موضوع را آغاز کرده است.

وی تاکید کرد: دولت باید پیرو این طرح زیرساخت هایی را آماده کند که این زیرساخت ها در بانک مرکزی ،خزانه و سازمان برنامه و بودجه تقریبا آماده شده است.

زنگنه با بیان اینکه طرح اصلاح ساختار بودجه با برنامه های توسعه‌ای و سیاست های ابلاغی مطابقت دارد، بیان داشت: این طرح اولین طرح تقنینی مهم مجلس است.

کد خبر: ۵۱٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha