۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
۹۵درصد مشکلات صنایع زنجان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رفع شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۹۵درصد مشکلات صنایع زنجان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رفع شد

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: طی دو سال اخیر ۹۵درصد مشکلات و موارد مطرح شده در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان عملیاتی و رفع شده است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طی دو سال اخیر ۹۵درصد مشکلات و موارد مطرح شده در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در زنجان تسریع شده است، گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در محل واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: طی هفت ماهه سالجاری ۵۳ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید درجوار واحدهای تولیدی و صنعتی استان تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه در این جلسات در راستای حمایت از واحدهای صنفی و تولیدی باید تدابیر لازم اتخاذ شود، گفت: ۱۲ پروژه صنعتی و تولیدی برای سال جهش تولید در استان پیش بینی شده است. 

فغفوری تاکید کرد: بیش از ۶۸ درصد این پروژه ها درسال جهش تولید در زنجان به بهره برداری می رسد و اشتغال خوبی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی تعطیل در زنجان وارد چرخه تولید شده است، تصریح کرد: تا پایان سال ۳۳ واحد تولیدی تعطیل وارد چرخه تولید می شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، تصریح کرد: طی هشت ماهه سالجاری واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده است. 

کد خبر: ۵۱٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha