۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
روغن خوراکی هفته جاری تامین خواهد شد
سرپرست روابط عمومی سازمان حمایت:

روغن خوراکی هفته جاری تامین خواهد شد

ارغنده پور، سرپرست روابط عمومی سازمان حمایت از تامین روغن ظرف هفته جاری در بازار خبر داد و گفت: نگرانی مردم بزودی بر طرف خواهد شد.

به گزارش بازار، مجید ارغنده پور در رابطه با تازه ترین رخدادهای این سازمان به مناسبت روز ملی حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان گفت: این روز نهم اسفند است اما برای ارزیابی بنگاه‌هایی که برای حمایت از این دو قشر فعالیت می‌کنند، برنامه‌ای سالانه داریم و برگزیدگان نیز به مردم معرفی می‌شوند.

وی با اعلام اینکه کار ارزیابی آغاز شده و شرکت‌ها نیز بصورت داوطلبانه شرکت می‌کنند، گفت: معیار انتخاب ما، قیمت و فعالیت‌های مالی و نیز کیفی سازی کالا و خدمات است. همچنین خدمات پس از فروش مورد توجه قرار می‌گیرد و ارزیابی با نظر سنجی مصرف‌کنندگان اتفاق می‌افتد.

ارغنده پور با اشاره به اینکه امسال بدلیل وجود کرونا جشنی بدین منظور صورت نمی‌گیرد ولی ارزیابی‌ها همچون گذشته رواج خواهد داشت، تاکید کرد: امسال در بیستمین سال معرفی شرکت‌های برگزیده را انجام می‌دهیم.

وی همچنین مسئله روغن را ناظر بر یک جو روانی دانست و افزود: مصرف کنندگان برای تهیه برخی اقلام هجوم می‌آورند و جو روانی را دامن می‌زنند.

ارغنده پور با اشاره به اخباری که حکایت از نگرانی مردم نسبت به تامین روغن خوراکی دارد، گفت: تمهید اتخاذ شده این بود که وزیر صمت این مسئولیت را به معاون بازرگانی دولتی داد تا تامین روغن به وفور اتفاق افتد و در توزیع روغن تعجیل شود.

این مقام مسئول در سازمان حمایت از توزیع روغن در استان‌های مختلف خبر داد و افزود: استان‌های مختلف روغن‌ها را دریافت کرده و در سبد استفاده آن‌ها در صنوف قرار گرفته است.

ارغنده پور از تامین روغن ظرف هفته جاری در بازار خبر داد و گفت: نگرانی مردم بزودی بر طرف خواهد شد.

وی همچنین در خصوص دست‌های پشت پرده در قضیه تامین و توزیع کالا گفت: وقتی فشارهای اقتصادی تحمیل می‌شود، برخی افراد در راستای سودجویی تلاش دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند و بازار قدری متشنج می‌شود.

ارغنده پور ادامه داد: در بحث روغن نیز به همین صورت است؛ برخی شرکت‌ها روغن خود را با قدری تاخیر دریافت کردند و مسائل چند روز گذشته بازار روغن نیز به همین دلیل بود.

کد خبر: ۵۱٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha