۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
تعطیلی بانک‌ها خارج از اراده استان‌ها است
استاندار یزد:

تعطیلی بانک‌ها خارج از اراده استان‌ها است

یزد- استاندار یزد با اشاره به این که ابایی از عذرخواهی از متضرران ناشی از تعطیلی‌های بحران کرونا در استان نداریم، گفت: تعطیلی ادارت و بانک‌ها در اختیار استان نیست.

به گزارش بازار به نقل از صفحه مجازی استاندار یزد در شبکه‌های اجتماعی، محمدعلی طالبی در صفحه مجازی خود در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به سخن معاون وزیر بهداشت مبنی بر اینکه علت اصلی شیوع بالای کرونا در استان یزد، فرهنگ رفت‌وآمدهای خانوادگی است، نوشته است: این موضوع بارها از سوی کارشناسان مختلف بیان شده و از سوی مسئولان امر نسبت به ضرورت قطع آن هشدار داده شده است.

محمدعلی طالبی گفته است: اکنون پس از سه هفته اعمال محدودیت‌ها، این هفته قطع زنجیره انتقال کرونا با تمرکز بر کاهش رفت‌وآمدهای خانوادگی خواهد بود.

استاندار یزد از اعمال برخی سخت‌گیری‌های جدید خبر داده و افزوده است: امیدواریم سخت‌گیریهای جدید با همکاری مردم همراه شود و اذعان داریم که این تصمیمات خالی از اشکال نیست.

وی بیان کرده است: برای اعمال محدودیت‌های جدید از کارشناسان امر مشورت گرفته می‌شود با این حال، ابایی از عذرخواهی از همه کسانی که دچار مشکل می‌شوند نداریم.

طالبی نوشته است: این نکته را باید گوشزد کنیم که اجابت برخی توقعات و انتظارات شهروندان از جمله قرنطینه یا تعطیلی ادارات و بانک‌ها خارج از اراده استان و تنها با مصوبه ستاد ملی امکانپذیر است.

استاندار یزد اظهار کرده است: استان تاکنون از اختیارات داده شده، حداکثر استفاده را برای مدیریت این بیماری داشته است؛ از این‌رو، از مردم خواستاریم در ادامه راه نیز مسئولان استان را جهت مدیریت در کاهش شیوع این بیماری همراهی کنند.

کد خبر: ۵۰٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha