۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
 کمبود روغن در گیلان نداریم
معاون استانداری گیلان:

کمبود روغن در گیلان نداریم

رشت- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه کمبودی از نظر توزیع روغن در استان وجود ندارد، گفت: هیچ افزایش قیمتی در گیلان نداریم.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان،آرش فرزام صفت به بازدید خود با همراهی مسئولان سازمان صمت استان از دو شرکت تولید روغن گیلان اشاره و اظهار کرد: این دو واحد تولیدی روزانه بین حدود ۸۰  تا یکصد تن روغن خوراکی تولید می کنند که در حال حاضر هر دو واحد صنعتی ذخیره مناسبی از مواد اولیه دارند.

وی با اشاره به بروز نگرانی هایی برای مردم ادامه داد: همچنین به تولیدکنندگان تاکید شده که اولویت اول تامین کالاهای اساسی مردم استان است و در صورت وجود مازاد، مجوز ارسال محصول به خارج از استان را دارند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان بیان داشت: علاوه بر این مصوب کردیم که هیچ افزایش قیمتی در استان نداشته باشند و تولیدات خود را با همان نرخ قبلی، بفروشند.

 فرزام صفت به مشکل کمبود آرد در برخی استان‌ها نیز اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر مشکلی در ارتباط با کالاهای اساسی از جمله آرد که در برخی استان ها با کمبودهای مقطعی مواجه هستند، نداریم.

 وی با اشاره به تعیین قیمت مصوب ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان برای هر کیلوگرم مرغ در استان گفت: گیلان حدود دو برابر نیاز خود مرغ تولید می کند اما به لحاظ اینکه قیمت  مرغ در گیلان نسبت به استان های دیگر حتی همجوار کمتر است، بخشی از این محصول از استان به صورت قانونی و گاه غیر قانونی خارج می شود که این امر موجب نوساناتی در قیمت و عرضه کمتر آن با قیمت مصوب در سطح استان شده است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان خاطر نشان کرد: مردم بابت تامین کالاهای اساسی هیچ نگرانی و دغدغه ای نداشته باشند.

کد خبر: ۵۰٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha