۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان از مرز ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن گذشت

جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان از مرز ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن گذشت

زاهدان - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۴۵۰ تن کالا با ۱۶۸ هزار و ۱۳۹ سفر باری در هفت ماهه سال جاری به وسیله ناوگان باری در حوزه زیرپوشش این اداره کل حمل شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی داره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری اظهار داشت: ۲ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۴۵۰ تن کالا با ۱۶۸ هزار و ۱۳۹ سفر باری در هفت ماهه سال جاری به وسیله ناوگان باری در حوزه زیرپوشش این اداره کل حمل شد.

وی با بیان اینکه ۵۷ شرکت حمل و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: فرآورده‌های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می‌دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالاهای اساسی در این استان اعمال نشده و نخواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر ۸ هزار و ۶۰۹ نفر راننده، ۶ هزار و ۴۳۳ دستگاه ناوگان باری با متوسط عمر افزون بر ۱۳ سال و ۳ پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالای حوزه شمال سیستان و بلوچستان فعالیت می‌نمایند.

باقری با تاکید بر نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل از رانندگان خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه‌های ۱۴۱ و یا شهراه ثبت و یا با مراجعه به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر استان، جهت بررسی و رسیدگی اطلاع دهند.

کد خبر: ۵۰٬۹۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha