۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
تعطیلی شبانه صنف میوه‌فروش‌های یزد منطقی نیست
رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد:

تعطیلی شبانه صنف میوه‌فروش‌های یزد منطقی نیست

یزد- مشرف، رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد با اشاره به تعطیلی شبانه اصناف استان، گفت: تعطیلی شبانه صنف میوه فروش‌ها با توجه به فسادپذیر بودن میوه منطقی نیست.

حسین مشرف در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، گفت: میوه جزو کالاهای اساسی مردم است و کم کردن زمان کار میوه‌فروشی، ازدحام جمعیت بیشتری را در میوه‌فروشی‌ها به دنبال خواهد داشت که این شرایط، به نفع سلامت مردم نیست. 

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار یزد با اشاره به فسادپذیر بودن میوه، گفت: در جلسه‌ای که در این رابطه در فرمانداری یزد تشکیل شده بود، با تعطیلی صنف میوه و تره‌بار مخالفت و این تصمیم را غیرکارشناسانه اعلام کردیم، با این حال، ما نیز مطیع تصمیم مسئولان در این رابطه هستیم. 

وی افزود: قشر زیادی از مردم میوه خود را در شب خریداری می‌کنند و منطقی‌تر به نظر می‌رسد که قسمتی از زمان فعالیت میوه‌فروشی‌ها در شب باشد. 

لازم به ذکر است، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، در سه مرحله اصناف یزد دچار محدودیت در فعالیت شده‌اند که این‌بار، برای نخستین مرتبه میوه‌فروشی‌ها نیز شامل محدودیت‌های کرونایی شده‌اند.

گفتنی است، فعالیت اصناف استان یزد به دلیل شیوع ویروس کرونا، در هفته دوم آبان ماه ۹۹ تا ساعت ۱۶ و نیم اعلام شده است که اعتراض بسیاری از واحدهای صنفی استان را به دنبال داشته است.

کد خبر: ۵۰٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha