۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
افزایش مهاجرت معکوس به استان مرکزی/ مشکل حقوق معوق کارگران «آذرآب» اراک حل شده است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

افزایش مهاجرت معکوس به استان مرکزی/ مشکل حقوق معوق کارگران «آذرآب» اراک حل شده است

اراک- آقازاده، استاندار مرکزی از حل مشکل حقوق معوق «آذرآب» اراک خبر داد و گفت: با افزایش تولید در این استان زمینه مهاجرت معکوس تعداد بیشتری از افراد فراهم شده است.

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار بازار از راه اندازی و افتتاح واحدهای صنعتی و تولیدی متعددی در آینده نزدیک در استان مرکزی خبر داد و افزود: زیرساخت های لازم برای تولید از اولویت های اساسی است، که در این استان در حال تامین است.

استاندار مرکزی خواستار هم افزایی و هم دلی بین مسئولان در این استان شد و گفت: اکنون شاهد افزایش مهاجرت معکوس به استان مرکزی هستیم، که همین امر سبب توسعه و پیشرفت بیش از پیش در منطقه خواهد شد.

وی بر افزایش فعالیت‌های بهره‌برداری و استفاده معدنی در استان مرکزی تاکید کرد و گفت: موفقیت های خوبی در زمینه افزایش منابع درآمدی و نیز تولید در سال ۹۹ نسبت به دو سال قبل کسب کرده ایم.

آقازاده در بخش دیگری از سخنان خود واگذاری واگن پازس به مپنا را نتیجه پیگیری مسئولان استان دانست و گفت: شرکت « آذرآب» اراک نیز نیازمند ۳۰ میلیون دلار بودجه برای انعقاد قراردادهای داخلی و خارجی برای تولید است، که مشکل ضمانت نامه دارد، البته مشکل حقوق معوق کارگران « آذراب» حل شده است.



 

کد خبر: ۵۰٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha